duminică, 8 noiembrie 2009

un gand bun


Prevesc in ochii tai...
un zambet…
Imi era pierdut...
de multa vreme
Privesc...
cu nostalgie...
Si cu drag...
in suflet...
Te rog habiby...
, te rog habiby...
Te rog habiby
fara zgarcenie
sa- mi oferi...
sa-mi oferi...
sa-mi oferi...
macar, macar ...
o stralucire...
o stralucire...
o stralucire
astept si eu ...
o fi, o zi ...
o fi,
mai multe...
Chiar ,
si restul...
vietii mele...
iti voi
privi...
in ochi tai
acest zembet...
pierdut...
si gasit ...
in ochi tai...
acum...
de mine

Un comentariu:

  1. Când umbra ta aleargă să găsească transparența iubirii DIVINE, florile devin mai albastre, amestecându-se cu ETERNITATEA. Când aleargă către lună, tânjind după răcoritoarea șoaptă a iubirii, pământul primește în seva lui cristalele stelelor demult uitate...Lasă-i pe CEI care sunt ghidați de părerile altora să semene între NOI discordie, ACCEPTĂ ceea ce vine CĂTRE TINE chiar dacă nu îti face plăcere și nu stă în tine...apele unui iaz se pot tulbura și cu mai puțin...Nu UITA..Nu te lăsa obosit de părerile altora ci ai doar incredere în IUBIREA DIVINĂ CE TE INUNDĂ ȘI TE SCALDĂ...Restul...e muritor.

    RăspundețiȘtergere