sâmbătă, 21 august 2010

dragul meu

Dragul meu
prieten ..si iubit
incerc sa dorm,
dar...
gandul meu....
fuge mereu...
la tine...
de ani de zile
tot asa.....
gandul fuge
departe...
si simt ca...
imi place mult
cum vorbesti..
cum te porti...
cum zembesti....
cum ma certi...
si tipi la mine...
de dragul tau
traiesc....
si lupt mereu
pentru a fi ...
langa tine...
refugiul
meu drag
tu esti...
te iau in brate..
si incerc sa dorm...
dar gandul..
imi fuge mereu,
mereu...mereu...
si incerc sa dorm...
dar...
gandul imi fuge
iar fuge...
iar fuge...
doar la tine
si mie...
imi place mult..
sa raman..
si sa te strang...
la piept....
sa dorm...
numai cu
tine...
gandul
imi fuge la...
sadiky el-aziz
adica...
dragul meu
prieten
tu esti..
si vei fi
mereu..
mereu,mereu...

3 comentarii:

  1. Frumoase cuvinte mashAllah...o poezie plina de sensibilitate

    RăspundețiȘtergere
  2. din inima... pentru inima.... cu adevarat

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate versuri ! ..din dragoste pentru dragoste ,si din inima pentru inima

    RăspundețiȘtergere