luni, 18 octombrie 2010

copiilarie pierduta


Vai de mine .
.am fost ranit
In timpuri negre..
coruptia…
a imbolnavit
sufletele ..
si coruptii sunt ..
fara constiinta…
Am muncit …!
Si mereu …tot
tot inainte ..
am mers..
si nu vedeam..
decat patria..
vai de mine..
copilaria mea pierduta..
mi-au furat-o…...
si am fost ranit...
in timpuri negre…
cand copiii lucrau
pentru…
o bucata de paine..
sub soarele arzator…..
un strain…
isi bate joc de noi..
si copii nostri ..
silitori si rezistenti..
pentru noi …si pentru ei…..
pentru….
pacea noastra
si a lor..
pentru…
securitatea noastra…
si a lor
vai de mine..
am fost turturat ..
in timpuri negre..
si painea mea
alerg…
dupa ea..
si cand..
o ajung din urma..
visez..
ca am prins-o..
o ia altii
din fata mea..
si tot asa..
si tot asa ..
vai de mine ..
m-a traznit…
in timpul negru..
unde..
albul este negru..
si negrul alb..
daltonismul..
este..
o normalitate..
si aurul
confundat..
cu tarata..
vai de mine..
ce sa spun .
cui sa spun..
cui sa plang…
in timpuri negre…
agrisorul…
este sustinut..
in defavoara..
victime

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu