miercuri, 25 noiembrie 2009

Izvorul iubirii


La un pas
de tine ...mereu
simt ca..
imi esti..
aproape...
stiind ca....
esti acolo ...
unde mi-a
ramas...
copilaria…
in numele lui
Alah...
Izvorul iubirii..
Ti-am jurat ..
Credinta...
Imi aduc aminte...
Unde ne-am jucat ..
Ne-am iubit..
Ne-am cunoscut..
Unde a ramas ..
Numai amintirea..
Si sufletul
legat ..
La un pas
de tine ..mereu
simt ca..
imi esti..
aproape..
stiind ca.
.esti acolo..
Unde mi-a
ramas ..
Copilaria..
Spune-mi ceva..
Doar stii
Ca.. te iubesc
Am trait..
si doar
pentru tine..
eu traiesc..






iz

4 comentarii:

  1. Picuri de iubire intr-un peisaj cotidian, minunile vietii pe pamant! Cu mare drag, te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. O alta cale


    Într-o zi, am să-ţi povestesc
    despre felul în care,
    au îngheţat trandafirii,
    sub privirile tale.
    Vom fi doar… noi
    şi două ceşti albastre
    iar marginile lor roase,
    ne vor desena drumul
    către o altă cale,
    ce am fi putut… a urma.

    RăspundețiȘtergere
  3. .Dorul si iubirea de tara se simte DL jABER .MAI IN TOATE POEZIILE DUMNEAVOASTRA .

    fELICITARI PENTRU MINUNATELE POEZII CU CARE NE DARUITI ZIMBETE SI FERICIRE IN SUFLETE.

    RăspundețiȘtergere