duminică, 27 decembrie 2009

eu si tu


Anii trec …
luni,saptamani,
ore,minute…
precum clipele
si timpul trece…
nimeni nu-l
poate opri..
poate a fost
un vis
sau ceata
si cine stie..
ce a fost
si ce va fi,
decat
eu si tu
Ca a fost bine.
ca a fost rau
ca ne-am iubit..
ca am fost..
atins…
de sentiment..
cert este..
ca te-am iubit..
te iubesc..
si te voi iubi.
mereu
cine stie...
Decat
eu si tu
ca esti..
azizti-draga mea...
rohi –sufletul meu....
haiati-viata mea......
eiuni-ochi mei.....
asa esti tu......
in limba mea
si a ta ...
spune-mi tu
si pentru tine......
cine..sunt eu .. ?
ca eu am zis ...
cine esti tu.......

4 comentarii:

  1. Cine stie ... cine esti tu? decat eu sau poate tu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase cuvinte...as adauga ca acel tu sau eu nu pot fi decat misterul acestei lumi frumoase pe care Allah subhana wa talla ni le-a oferit, enigma pe care fiorul dragostei de tot si de toate ti-l ofera....

    RăspundețiȘtergere
  3. cuvinte venite din inima unui indragostit...

    RăspundețiȘtergere
  4. ...parca vad in fata mea fata cind scrieti aceste minunate versuri desi nu va cunosc dar din poezii reiese ca sunteti un mare iubitor de DUMNEZEU ,TARA SI OAMENI .
    Va multumesc ca existati si ca am prilejul sa va citesc minunatele versuri

    Mult succesc Dl Jaber !

    Cu stima si cu mult respect o cititoare !:)

    RăspundețiȘtergere